- مداربسته یاب
- مرکز مقالات
- آیا امکان اتصال دستگاه ضبط به موبایل با کابل OTG هست
آیا امکان اتصال دستگاه ضبط به موبایل با کابل OTG هست
خلاصه
1405/04/05
بله، امکانش وجود داره. برای این کار نیاز به یک آداپتور یا کابل OTG مناسب بر اساس پورت دستگاه و گوشیتان دارید. در سایت مداربسته یاب، فروشندگان دوربین مداربسته، دزدگیر، واردکن
بله، امکانش وجود داره. برای این کار نیاز به یک آداپتور یا کابل OTG مناسب بر اساس پورت دستگاه و گوشیتان دارید.
در سایت مداربسته یاب، فروشندگان دوربین مداربسته، دزدگیر، واردکنندگان دوربین مداربسته می توانند رزومه خود را ثبت کنند تا مشتریان بتوانند آسان تر به اطلاعات و محصولات آنها دسترسی داشته باشند. سایت مداربسته یاب به نشانی https://www.MadarbasteYab.ir یک سایت عالی جهت ثبت آگهی و تبلیغات دوربین مداربسته و دزدگیر می باشد.
فروشنده های مداربسته یاب و دزدگیر اماکن به ترتیب ستاره در سایت مداربسته یاب
اگر شما به کار خرید و فروش دوربین مداربسته،دزدگیر و لوازم جانبی مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «مداربسته یاب» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.
تلفن فروشنده های دوربین مداربسته به ترتیب ستاره در سایت مداربسته یاب
سایر مطالب آموزشی سایت مداربسته یاب :
- چه باتریای برای UPS مناسب است
- چطور سیستم را از راه دور ریست کنیم
- چه عواملی باعث خرابی برد الکترونیکی دوربین میشود
- آیا دستگاه ضبط نیاز به اینترنت دائم دارد
- چرا دوربین روی مانیتور تصویر ندارد
- چطور فاصله مجاز بین سنسور و کنترل پنل را بدانیم
- آیا کابل معیوب باعث نویز صدا میشود
- چه نوع سیستم حفاظتی برای ویلا مناسب است
- چگونه برد مادون قرمز دوربین را افزایش دهیم
- آیا امکان ضبط تصویر بدون دستگاه ضبط هست
- چه تنظیماتی باعث دیر روشن شدن دوربین میشود